پانیذپانیذ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

نی ناسکم

سلمونی

1390/3/3 15:14
نویسنده : مامان
349 بازدید
اشتراک گذاری

( اینجا تازه از سلمونی اومدی و داری تلویزیون تماشا می کنی این چه طرزه که تازه گیها یاد گرفتی بشینی)

ای شیطون بلا نگرفته بلا شدی بلا

 

 

 

راستی امروز رفتم با بابا کچلت کردیم اومدی اگر بدونی که تو سلمونی چه کردی بیچاره آقاه داشت می مرد نمی دونستش حواسش به سرت باشه به فیچی باشه دیگه داشت داغ می کرد ولی حیونکی هیچی نگفتش ولی تو چه کردی حسابی گریه کردی ، هرچی محتویات بینی ت بود اومد بیرون (ههههههههه) بهت شکلات دادیم ، دی وی دیت رو برات روشن کردی کاتون ببعی ها رو گذاشتیم ولی فایده نداشت که نداشت همش می گفتی : نه نههههههههه خلاصه که چه کردی ولی کجل کچل شدی حالا شدی پسر مامان و بابا

شب هم رفتیم دیدن کسری(پسر پسرخاله بابات) الهی که دورت بگردم گیر داده بودی که بچه 10 روزه بیاد باهات بازی کنه با این لحن هم می گفتی البته همراه گریه : نی نی مایین بیش بازی ( نینی بیاد پایین بازی کنیم) مامان گیر داده بودی ها، خلاصه با هر کلکی بود بهت گفتم که نه مامان نی نی خوابه بزار بیدار شه می آد باهات بازی می کنه اول که همه می گفن نه اینی که گفتی نمی فهمه ولی تو دختر منی پس می فهمی بعد دیگه آروم شدی قربوت برم من

آخه با این زبونت من چیکار کنم خیلی بامزه حرف می زنه شما

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی ناسکم می باشد