پانیذپانیذ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

نی ناسکم

نگرانتم

1390/2/24 23:51
نویسنده : مامان
259 بازدید
اشتراک گذاری

ای وای، خیلی نگرانتم عزیزم

نمی دونم چرا چند وقته همش نگرانم ، نکنه بهت کم می رسم، نکنه باهات بازی نکنم، نکنه بهت بد بگذره ، نکنه غذا خوب نخوری و هزار تا نکنه دیگه که اصلا نمی تونم الان بنویسم

بعضی موقع ها فکر کنم دارم دیونه می شم شاید باید برم یه رواشناس یا روانپزشک

همش می ترسم به نرسم ولی دخملی واقعا تمام تلاشمو دارم می کنم

 

 

از صبح که پا می شم :

- صبحونه - بازی - بازی - کتاب خوندن- حموم- ناهار- لالا- عصرونه- بازی- پارک- یه کوچولو تلویزیون- بازی- شام - لالا

یعنی اینها بسه یا کم می زارم برات ، چقدر دوست دارم بدونم بقیه مامانا چیکار می کنم

چندوقته تو فکر کلاس هستم برات ولی خیلی برات زوده آخه تازه ۱سال و نیمته-

دکی گفت که زوده - کلاس خلاقیت چی : اهههههههههه نه بابا اون که خیلی دوره ولی چه خوب نزدیک بود می بردمت ولی نمی شه همش تو ترافیک خسته می شی گلکم

راستی فکر کنم بس که از این فکررا می کنم تا چندوقت دیگه بابات از دستم دیونه بشه

بیچاره - الهی قربوبش برم - نازنینم

ای بابا ، بزار بزرگشی کلی برات نقشه دارم

تازه مامان جا تو فکر از شیر گرفتن هم هستم که این هم خودش یه استرسی به من داره وارد می کنه یعنی خیلی خیلی می ترسم که اذیت بشی نمی دونم چیکار کنم مامانی می گه توپاییز بگیرش ای وای دلم نمی آدش آخه

تازه داری ما می می حال می کنی الهی من دورت بگردم - چقدر این کاراتو دوست دارم - دستمو می گیری می گی مامان میمی بعد می گی بخواب یعنی بخوابونمت و بهت می می بدم

این هم خودش برام شده یک مشکل نه به روزهای اول که اون قدر برام سخت بود که می خواستم بهت شیشه بدم که خداروشکر این کارو نکردم و نه به الان که اصلا دلم نمی آد که از شیر بگیرمت - ای دورت بگردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

صفورا
30 فروردین 90 11:24
سلام وای چقدر این پانیذ کوچولو ناز و خوشکله بخدا راستی تقریبا همسن و سال دختر منه اسم دختر من تبسم خانمه به وبلاگ ما سر بزنید خوشحال میشیم تبسم دوست داره با نینی های خوشکل مامانی دوست شه
مادر سامان
2 اردیبهشت 90 2:12
خاله فدای پانبذ بشه تو چقده ماهی ملوسم من تو رو لینک کردم.


ممنونم عزیزم

من هم به وب شما سر زدم و کلی استفاده کردم چه مطالب خوبی گذاشتی -
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی ناسکم می باشد