پانیذپانیذ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

نی ناسکم

مراحل رشد 3

1391/4/1 0:17
نویسنده : مامان
927 بازدید
اشتراک گذاری

برات بگم که خیلی وروجک شدی فسقل ،‌لجباز، شیطون، ........

البته اگه این کارو نکنی که نمی شه بچه گیه و این کارا

 

دیگه الان تقریبا ٢سال و ٨ماهته که کامل ‌،کامل حرف می زنی البته خیلی وقته ‌- کلی شعر و آهنگ بلدی ، تو ماشین که می شینی مدام زمزمه می کنی و آهنگ های خودتو می خوای یا اونهایی که دوست داری باید برات بزاریم ،‌انگلیسی هم بلدی حدود ٥٠تالغت و ٢تا شعر انگلیسی ، زیادی خودم خودم می کنی همه کاری خودت می کنی و البته نمی دونم جرا جیغ جیغو هم شدی به کی رفتی؟؟؟ هیپنوتیزم همش باید بگم جیغ نزن ، البته بعضی موقع ها هم که خوب از کوره در می رم ،‌ ولی در کل خیلی خانومی دوست دارم یه دنیا

دارم باهات روش شیچیدا رو کار می کنم ببنیم تا کجا پیش می ری البته نه بخاطر نابغه شدن بیشتر بخاطر بازیهاش که بتونم بیشتر سرگرمت کنم ، موقع خواب ظهر و شب که باید حدود ٢٠تاکتاب برات بخونم که تقریبا همش رو حفظ شدی شب یه سری ٢٠تا و ظهر یه ٢٠تای دیگه ،‌البته بگم بعضی موقع ها تند خوانی هم داریم (یهیههههههههههههههه) خودت می دونی که اگه حال نداشته باشم برات تند خونی می کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

انیس کوشولو
1 تیر 91 2:02
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی ناسکم می باشد