پانیذپانیذ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

نی ناسکم

غمباد

1390/3/31 22:39
نویسنده : مامان
370 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر حالم بده، خیلی خیلی

 

نمی دونم واقعا دارم از غمباد می ترکم،‌بعضی موقع ها فکر می کنم که ..........

بگذریم آخه من نمی دونم که چرا این طوری میشه منظورم پانیذجونمه من واقعا تمام تلاش خودمو می کنم که دختری از هیچ چیز عقب نباشه و خدارو شکر تا الان این طوری هم بوده

ولی چرا دخترم غذا نمی خوره این غذا نخوردنت منو داغون کرده هر چیزی درست می کنم نمی خوره ولی بعضی موقع ها هم می خوره و کمتر پیش میاد که بخوره - اصلا باید آفریقا به دنیا می اومدی- نه عزیزم شوخی کردم.

از مریضی هم که حالم بد می شه این همه مواظبشم بدتره همه جور مریضی رو می گیره.

دلم از این می سوزه که من از صبح تا شب در اختیارش هستم و اصلا برای خودم هیچ وقتی ندارم و برعکس خیلی های دیگه که خودشون بچه داری که نمی کنن تا از هیج چیزشون نمی زنن ، مثلا کلاس ، سرکار، خوش گذرونی و ... اما من از همه چیزم زدم البته اصلا از این بابت ناراحت نیستم تازه خیلی هم خوشحالم که این طوری هستش ولی وقتی دیگرانو می بینم یکم اذیت می شم .

تازه دلم الان خیلی پره ولی بقیشو نمی نویسم این را هم نوشتم که یکم آروم بشم همین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی ناسکم می باشد