پانیذپانیذ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

نی ناسکم

کلاس

1390/7/26 0:57
نویسنده : مامان
360 بازدید
اشتراک گذاری

تصمیم گرفتم که بزارمت کلاس ،‌حالا چه کلاسی به سنت می خوره

گذاشتمت کلاسهای خلاقیت ولی این یکی رو رفتم دیدم با مربیش صحبت کردم دیدم که مربیش به نظر می ادش خوب باشه و ازهمه مهمتر اینکه نزدیکه

 

ای جونم روز اول که رفتیم باهم کلی ذوقیده بودی همش داشتی بازی می کردی و اصلا سر کلاس خاله شیما نشستی من هم آزاد گذاشتم که حالشو ببری و خودم نشستم سر کلاس و هر کاری که شیما جون می گفت انجام دادم و بعدا باهات تمرین کردم که کلی هم جواب گرفتم ، بس که تو ماهی و کلی باهوش - خلاصه که کلی خوشت اومدش و همش می گی بریم مهد کودک خاله شیما بازی کنیم ولی مادر هر روز که نیستش ، یک روز در هفته بیشتر نیستش ولی خیلی علاقه نشون دادی و البته بگم جلسه دوم که رفتی از شانست که حتما یه حکمتی توش بوده شیما جون مریض شده و رفته بیمارستان ولی خیلی ناراحت شدی و تازه همش جامدادی و دفتر نقاشیت رو دستت گرفته بودی و همش می گفتی بریم مهد کودک

خلاصه که هرروز شال و کلاه می کنی می خوای بری مهد کودک و کلی ناراحتی که نمیری هر روز، فکر کنم با این وابستگی زیادت به من باید بزارم یه مدت طولانی مهد که هم خودت عادت کنی و هم مامان به کاراش برسه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی ناسکم می باشد